Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienia mogą być składane bezpośrednio przez stronę sklepu internetowego, telefonicznie lub mailowo na adres zamowienia@nonasklep.pl

Czy trzeba zakładać konto aby dokonać zakupu?
W celu dokonania zamówienia nie trzeba się rejestrować. Wystarczy tylko, że zamawiający wpisze dane do wysyłki. Należy zwrócić uwagę, że bez rejestracji zamawiający nie będzie mógł logować się na konto użytkownika w celu sprawdzenia statusu zamówienia, a także konieczność ponownego wprowadzenia wszystkich niezbędnych danych w przypadku ponownego składania zamówienia.

Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Oferujemy dwie formy płatności:

  • przedpłata na konto – opłata zostaje dokonana przed wysyłką zamówienia na adres podany przez klienta.
  • za pobraniem – cała wartość zamówienia opłacana jest w momencie odbioru przesyłki od dostawcy.
  • O formie wysyłki decyduje klient przy składaniu zamówienia.

    Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
    W momencie wyboru wysyłki po dokonaniu przedpłaty, opłaty za zamówienie należy dokonać na konto bankowe sklepu. Dane konta do przelewu zostaną przesłane wraz z potwierdzeniem zamówienia na podany adres mailowy.

    Jak zmienić formę płatności w zamówieniu?
    Jeżeli wybrali Państwo np. formę płatności przelewem i chcą dokonać zmiany, aby zapłacić u dostawcy(kuriera), należy drogą mailową poinformować o tym dział obsługi klienta pod adresem zamówienia@nonasklep.pl bądź zgłosić to telefonicznie pod numerem telefonu 608 427 049.

    Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
    Użytkownicy zarejestrowani w naszym sklepie mają możliwość modyfikacji danych personalnych w każdej chwili. Wszelkie wprowadzane zmiany konta są przyjmowane przez system automatycznie.

    Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego modyfikacja?W celu dokonania zmiany bądź modyfikacji złożonego już zamówienia należy skontaktować się z działem obsługi klienta drogą mailową pod adresem zamowienia@nonasklep.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 608 427 049.

    Mieszkam za granicą i chciałbym złożyć zamówienie. Czy wysyłacie paczki za granicę?
    Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom wszystkich klientów i wysyłamy towar za granicę.

    Czy mogę odebrać przesyłkę osobiście?
    Zakupione produkty można odebrać osobiście na terenie Szczecina po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

    Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
    Status złożonego zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się do swojego konta użytkownika. Informacje na temat zmian statusu np. o przyjęciu zamówienia oraz jego statusie realizacji wysyłane są automatycznie na podany przez Państwa adres mailowy. Dodatkowe informacje można uzyskać kontaktując się mailowo z działem obsługi klienta pod adresem zamowienia@nonasklep.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 608 427 049.

    Czy mogę ustalić w jakich godzinach pojawi się u mnie kurier z towarem?
    Wszystkie przesyłki doręczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, dlatego nasz sklep nie ma wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Paczki są dostarczane w godzinach pracy poszczególnych dostawców. Istnieje możliwość poproszenia o kontakt Kuriera przed dostarczeniem przesyłki w celu ustalenia planowanej godziny doręczenia przesyłki. Taką informację, należy umieścić w uwagach do zamówienia.

    Czy wysyłamy towar za pośrednictwem Poczty Polskiej?
    Zależy nam na bezpieczeństwie i szybkości doręczanych do Państwa przesyłek, dlatego preferujemy i polecamy wysyłkę za pośrednictwem firmy kurierskiej. Jeśli jednak chcą Państwo, aby przesyłka została wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej, jest taka możliwość. O wyborze dostawcy decydują Państwo w momencie składania zamówienia.

    Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?
    Jeżeli po opakowaniu można stwierdzić, że towar jest uszkodzony, klient ma obowiązek spisać protokół uszkodzenia w obecności Kuriera oraz poinformować o tym fakcie dział obsługi klienta pod adresem mailowym zamowienia@nonasklep.pl lub telefonicznie pod numerem +48608427049. Obiecujemy dołożyć wszelkich starań, aby zgłoszenia zostało zrealizowane jak najszybciej.

    Jak zgłosić reklamację zakupionego towaru?
    W przypadku stwierdzenia, iż produkt jest wadliwy lub niezgodny z zawartą Umową Sprzedaży, Kupujący zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę w terminie 7 dni od daty odbioru zakupionego produktu. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać opis wady otrzymanego od Sprzedawcy produktu, datę jej powstania oraz żądanie Kupującego. O złożeniu reklamacji Konsument musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu.

    Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru?
    Każdy zakupiony produkt bez podania przyczyny można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki pod warunkiem, że nie jest uszkodzony, otwarty (jeżeli posiada oryginalne opakowanie), używany lub niekompletny. Wraz z towarem prosimy odesłać dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu towaru, zawierający numer konta bankowego oraz dane właściciela konta, potrzebne do dokonania zwrotu zapłaconej ceny.

    Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
    Zarejestrowani klienci mają możliwość odzyskania hasła. Opcja przypomnienia hasła dostępna jest na stronie logowania. Hasło zostanie wysłane na adres mailowy klienta, podany podczas wcześniejszej rejestracji.